posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

alien rágta volna le

2012. június 24. - brutalfitnessz

gffdfdg.jpg

Na és szóval, hogy mi volt az utóbbi két hétben? Ott van a képen (az nem az én lábam, rohadt perverzek! Csak egy szőrös férfiláb gondolom kevesebb olvasót vonz). Begyászolt rész a bokacsont fölött a jelölt részen, rálépésnél, lépcsőzésnél fáj, eleinte szinte szabályos sántítás, majd csak szimpla fájdalom a végén enyhe húzódásérzésbe szelídülve, a futást még gondolatban is kerülnöm kellett.

Kezdődött a romlás azzal, hogy felállítottam egy új távolsági rekordot kifutva Csepelre és vissza, még a régi csöves cipőmben. Ekkor már éreztem, hogy nem teljesen oké minden, de úgy gondoltam, máskor is volt ilyen és akkor is hamar elmúlt. Meg új cipőm is lett. Rádobtam egy sebességrekordot is gyorsan, aztán a dupla szigetkör után elmentünk Prometheust nézni, és mire kijöttünk a moziból este 11 felé, akárha egy alien rágta volna le a jobb bokám. Próbáltam persze diagnosztizálni magam az interneten, de nemigen sikerült - persze az összes létező ötezerféle futónyavalya fenn van, csak épp richtig hogy ez nem. A "tibialis tendonitis"-re hasonlított némely leírás szerint, de más leírások szerint meg rohadtul nem. Szóval nem jöttem rá, mindenesetre jegeltem és J. hozott rá egy Perskindol nevű csodakrémet, ezzel kenegettem, meg próbáltam minél kevesebbet mozogni. A múlt héten szóba se jött a futás, ezen a héten pedig kedden mentünk egy hatost, ami után enyhén ugyan, de még mindig húzódott az a rész, aztán legutóbb tegnap kockáztattam meg egy nem visszafogott szigetkört (6:01 lett az átlagtempó) és úgy néz ki, minden rendben.

A tanulság az, hogy ha ilyen van, az első jelnél abba kell hagyni mindenféle mozgást és lefeküdni a kanapéra sorozatokat nézni meg képregényt olvasni. A megelőzést illetően kevésbé vagyok okos - az a durva, hogy a dolog nem futás közben és nem is rögtön utána jelentkezik, hanem enyhébb formájában először csak másnap, és harmadnaptól kezdve lesz igazán gonosz. Az oka egyértelműen a túlerőltetés, ésszel kell lenni, de közben meg valamilyen szinten muszáj a határokat is feszegetni. Na és azért persze elmegyek orvoshoz is.

Szóval hol is tartunk? Két hét kimaradt a most követett félmaratoni edzéstervből, de mivel úgysem készülök félmaratonra, kit érdekel? A jövő héttől nyomás tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr124608542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása