posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

dióhéjban

2016. január 02. - brutalfitnessz

Az elmúlt év nagyon-nagyon dióhéjban: talán minden eddiginél kevesebbet, mindössze 510 km-t futottam (!!) - a vicc az, hogy ezzel együtt az év első felében döntöttem félmaratoni és 10K-s rekordot is, és éppen ezek eredményezték a belustulást: áprilisig felszántottam az aszfaltot, onnantól pedig hawaii volt, amiből aztán nem sikerült kimászni hol ez-hol az, pl. egy jól időzített lábujjtörés miatt. Volt egy félig-meddig komoly ötletem egy őszi 30 km lefutására, amiről aztán letettem - nem is baj. Szóval a gyatra kilométerek ellenére is egy jó futóév volt ez, már alig több, mint 4 perc választ el a Kétórás Félmaratontól. És ami még fontos: ősszel rászántam a pénzt és megcsináltam Malatinszky Szofinál a chi futás tanfolyamot, ami nagyjából 180 fokos fordulat volt a futás mibenlétével kapcsolatban és az azóta megtett egész pontosan 96,4 km már a helyes futóforma gyakorlásával telt. Az idén elkezdek egy chi-specifikus félmaratoni edzéstervet, aztán viszonylagos egymásutánban Vivicitta és Ultrabalaton Félmaraton - jó lenne már behúzni azt a két órát. A másik fontos dolog pedig az, hogy az "üres", versenyek és tervek nélküli időkre is beiktassak legalább heti 2 kocogást, ne legyenek olyan üresjáratok, mint tavaly.

Bádibildingben pedig egy év elteltével edzéstervet váltottam, kellett már egy kis változatosság minden téren. A Doggcrapp (DC) módszer implementálásán vagyok éppen, csak közben edzőtermet is váltok (Life1 -> Cutler, az előbbi pofátlan drágasága és még pofátlanabb decemberi áremelése miatt), szóval megy a gépek, gyakorlatok, súlyok, beállítások összekeresgetése, egyelőre káosz van. Ezzel együtt is talán életem legjobb formájában vagyok - az ésszel csinált, következetes bodybuilding működik, ez van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr428225958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása