posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

a rock'n'roll-ból a rock

2014. augusztus 13. - brutalfitnessz

Nemcsak hogy kipróbáltam a Merrelt, hanem a két héttel ezelőtti 3 db heti edzésemet végig abban nyomtam le (azóta nyaralás miatt nem futottam). Először csak egy 20 perces kört mentem benne, óvatoskodtam, fogalmam sem volt, mi marad utána a lábamból. Pont valami hidegfront volt, esett az eső, és nagyon gyorsnak éreztem magam, bár ez nem a cipő, hanem a kánikula hiánya miatt volt inkább. A cipőről az első benyomásom: basszus, ebben KEMÉNY az aszfalt meg a beton! Ez a rock'n'roll-ból a ROCK rész. Nem fáj, nem kellemetlen, csak folyamatosan figyelmeztet, hogy tartsam a formát. Másnap nem volt izomlázam fura helyeken, nem szakadt le a lábam, nem volt érzékeny a sípcsontom, stb., úgyhogy tök büszke voltam magamra és még két edzést lenyomtam vele, de jórészt már földúton, a leghosszabb 9K volt. A heti összesen 19 km után nagyon-nagyon előzetesen és óvatosan azt mondom, hogy szeretni fogom ezt a cipőt. Hogy ő szeret-e, az majd a 15-20 km-es futásoknál fog kiderülni. Kíváncsi leszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr136601191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása