posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

több teret foglalok

2013. május 20. - brutalfitnessz

iron_moells.jpg

17-én volt két éve, hogy fegyencedzek. Nagy évfordulós tanulságok egyébként nincsenek: a módszert még mindig a világ egyik legjobb találmányának tartom, és szerencsés ember vagyok, amiért 1) megismerhettem, 2) egészséges vagyok ahhoz, hogy csináljam és 3) van is hozzá kitartásom és akaraterőm.

Érdekes dolog, de ha csak a gyakorlatok szintjeit nézem vagy az ismétlésszámokat, akkor azt is mondhatnám, hogy meglepően keveset haladtam tavaly óta (lásd itt). Ez azért van, mert volt egy jópár hónapos kimaradás tavaly nyáron, amikor ímmel-ámmal szinten tartottam magam ugyan, de nem voltam módszeres, nem tettem energiát az edzésekbe. Meg is lett az eredménye, strandon felejtett szomorú piszkafaként görbültem végig a fürdőruhaszezont!

Nagy különbség viszont tavalyhoz képest, hogy elég jól sikerült tömeget növelni (a múltkor valami egészen csillagászati 75,7 kg-t mutatott a mérleg!), valószínűleg a Jumbo adta plusz kalóriák miatt is. Lett olyan ingem, amit konkrétan kinőttem - szerintem legutóbb 10 éves koromban jártam így. És nem csak a puszta tömegről van szó, minden szempontból úgy érzem, több teret foglalok el az Univerzumból. Erősödtem. Nagy előrelépés volt a kettlebell elkezdése is januárban.

Szóval lássuk a jubileumi edzéshetet. Még mindig a "jó magaviselet" tervet követem, néhány apróbb módosítással és hozzá egy nem túl hangsúlyos, kialakulóban lévő kettlebelles kiegészítéssel. A 'belles gyakorlatokat egy 16 kg-s súllyal csinálom. Bemelegítés után az "edző" szériák növekvő sorrendben követik egymást - így sokkal reálisabban látom, hogy hol tartok -, és utánuk illesztek egy plusz sorozatot, ami a maradék energiákat vezeti le, de nem számít bele a tulajdonképpeni edzőrutinba.

1. edzésnap
swing: 40
török felállás: 1/1
deadlift: 15

teljes fekvőtámasz: 14, 15, +9

swing: 30
military press létra: 3/3
snatch: 5/5

béka lábemelés fekvésben: 11, 13, +7

2. edzésnap:
swing: 40
török felállás: 1/1
deadlift: 15

"2,5-ös húzódzkodás": 12, 15, +11 (majd erről még lesz szó)

swing: 30
military press létra: 3/3
snatch: 5/5

fél egylábas guggolás asztalon/-al/-nál/-... 5/5, 6/6

mini egylábas guggolás: 6/6 (erről is lesz szó)

3. edzésnap:
swing: 40
török felállás: 1/1
deadlift: 15

negyed fekvőtámasz kézenállásban: 8, 10, +6

swing: 30
military press létra: 3/3
snatch: 6/6

híd szögben: 20, 22, 24, +5

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr275308764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása