posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

73 kg

2013. február 25. - brutalfitnessz

hulkmate.jpg

A bazi nagy zöld bojleres kísérlet lezárult - és úgy látszik, működik. Február 3-a és 24-e közt, azaz 21 nap alatt fogyasztottam el egy 2,8 kg-s kiszerelésű Scitec Jumbo-t, napi 3x1 adagolókanállal. A kiindulópont 71,5 kg volt, a tegnap reggeli súlyom pedig.... dobpergés... 73!!! Igazából már a kezdősúlyom is meglepően sok volt magamhoz képest, de az, hogy 21 nap alatt másfél kilót szedjek fel, egyenesen példátlan.

A szedés mikéntje nem volt túllihegve: reggelihez ittam egyet, aztán általában edzés után, egy harmadikat meg este, lefekvés előtt fél-egy órával. Általában 2,8%-os tejjel, néha vízzel. Eleinte botmixerrel kevertem be, de nem nagyon működött a dolog, ekkor jöttem rá, miért mászkálnak az ilyen gyúrós turmixjunkie-k shakerekkel. Sok érdemi gyakorlati információ egyébként nincs az anyagról a neten: úgy tűnik, leginkább a gyakorikerdesek.hu közönségét alkotó kiskamaszok tolják. Érthető, normális embernek huszonpár éves korától már a túlsúlyával illik küszködnie, nem szénhidráttal tömnie magát.

És most? Most még egy nagyobb adag jön, mert azért még van hova hízni. De bármikor abba tudom hagyni, esküszöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr255102735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jf 2013.02.27. 09:23:04

Ez a félelem a soványságtól ugyanolyan butaság, mint a nőknél az ellenkezője. Nem is vagy kórosan sovány. Menj el egyszer futni egy húszkilós hátizsákkal a hátadon. Na, úgy érzem én magam, mióta "megemberesedtem".

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.02.27. 21:32:02

Azért a húszkilós hátizsákos értelemben vett emberesedéstől még elég messze vagyok. :) Jelenleg szerintem még akár egy kis zsír felugrása is csak javít az optikán.

Pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2013.03.06. 15:59:55

több sör, és ne fuss annyit, ugyen hová? :)

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.03.07. 07:13:01

@Pável: A sört már nem bírom, muszáj futással tudatmódosítani. :)
süti beállítások módosítása