posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

nyomás tovább

2012. november 13. - brutalfitnessz

Brutál, de a tegnap esti alkalom előtt utoljára október 14-én futottam (egy rosszul sikerült kísérletet leszámítva). Volt közben megfázás, köhögés, foghúzás, minden szar. Általában okkal tartok az ilyen visszajövős futásoktól, mert már egy hét kihagyás után is nagyon be tudok rozsdásodni. Ehhez képest egész kevés szenvedéssel futottam egy hetes kört, 7 perc körüli tempókkal. Sötét volt és esett, emberek szinte sehol, ideális futóidő. Ja, pont azon rágódtam közben, hogy ha kijárogat az ember ilyenkor is, mennyire másként ismer meg évszakokat, amiket normál esetben csak a szobából lát. Tegezőviszonyban kerül velük. Bár erre majd télen kellene visszatérnem.

Mindenesetre mindenféle meleg technikai cucc beszerezve, a köhögés már lassan múlóban, a jelek szerint nem is vagyok teljesen visszafejlődve - úgyhogy nyomás tovább. 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr844904587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása