posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

az ilyenek ellenére

2012. július 24. - brutalfitnessz

"80 km a hátam mögött, innen séta. Ciki, nem ciki, elfáradtam." /innen/. Ne bassz, tényleg? Már nyamvadt 80 után?  Hogy még demotiválóbb legyen, tuti, hogy a srácnak ráadásul van valami olyan sztorija, hogy tavaly még 140 kilót nyomott és mindkét lába el volt törve, de aztán egyszer kiment futni és... Állok a villamoson, pörgetem át az esti blogadagot, és ilyenek jönnek szembe, legszívesebben felsóhajtanék a Combino közepén, hogy "ééédes faszom"...

Dagadt Köcsög motivál, az emberléptékű sikersztorik utat mutatnak, de az ilyen terminátorkodás valahogy annyira le tud törni. 

Nem az ilyenek miatt futok, hanem az ilyenek ellenére. Bár ha lenyomtam a nyolcvanat, talán én is máshogy fogom gondolni. Szmájli.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr354675825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2012.07.26. 12:52:43

Ne legyél már nagypapa, hogy ilyeneken felhergeled magad :) Nekem például ez a blog, és így Te voltál a "starter" motiváció, most meg akkor morogjak, hogy basszus, a motivációm baszik futni helyette jógázik, meg fegyencezik? :)

igor1974 2012.07.28. 18:49:50

Egyetértek Ram-mal: nekem is Te vagy a motiváció és sokkal többet/gyorsabban futsz, mint én valaha is fogok, de akkor mi van? Jedem das seine (már nem a náci értelemben, hanem amúgy).
süti beállítások módosítása