posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

heti fegyenchíradó (14. hét)

2012. április 10. - brutalfitnessz

intensity-tres-dession.jpg

Hopp, egy hetet most diszkréten átugrok - lusta voltam írni, és közben végeztem a következő heti adaggal is. Azazhogy majdnem ahhoz is lusta voltam, foghatnám a húsvétra is akár, az olyan jól hangzik. Magamhoz képest nem haladtam rosszul egyébként: a legfontosabb, hogy a fél fekvőtámasszal nemsoká végzek - legalább fél éve nyúzom ezt a gyakorlatot, de már érzem, hogy megvan a rohadék, nyakon csíptem, nem eresztem.

Nem magamhoz képest viszont kicsit elkedvetlenedtem a kollega évfordulós postjától - én is nem sok híján egy éve edzek, de hol tartok ehhez viszonyítva...? Hiába, 30 évnyi következetes izomleépítést nem egyszerű kompenzálni.

1. Fekvőtámasz:
Fekvőtámasz előredőlve/térdelve (bemelegítés): 12/10
Fél fekvőtámasz: 25, 22

2. Lábemelés:
Térdfelhúzás/térdemelés fekvésben: 12/10
Hajlított lábemelés fekvésben: 20, 2x18

3. Húzódzkodás:
Függőleges húzás (belemegítés): 20
Vízszintes húzás: 2x20, 15

4. Guggolás:
Guggolás támasszal/guggolás zárt lábbal (bemelegítés): 12/10
Fél felemás guggolás bal/jobb: 2x12, 2x11

5. Kézenállás:
Varjútartás (bemelegítés)
Kézenállás: 40s, 28s

6. Híd:
Rövid híd/egyenes híd: 12/10
Híd szögben: 3x21

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr984381785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása