posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

aztán uccu

2013. augusztus 04. - brutalfitnessz

nihgjke.jpg

Kicsit szétszaladtak a dolgok, de mindig így van ez nyáron. A lényeg, hogy a tavaly ilyenkori totális elpudingosodást elkerültem és a fegyencedzést meg a kettlebellt folyamatosan csináltam 2 héttel ezelőttig, amikor is nyaralni mentünk. Őőő oké, de futni mikor voltam utoljára...? Rohadtul nem emlékszem, az edzésnaplóm szerint pont egy hónapja. Ettől azért nem dőlnék a kardomba, de közben azért jelentkeztünk a szeptember 8-i Nike félmaratonra, szóval holnaptól számítva 5 hét alatt kellene felkészülni rá (nehezítés: közben egy B My Lake fesztivál és egy vidéki ivós hétvége). Az egy hónapos kimaradás mellett további érdekes tényező, hogy a tavaszi félmaraton után teljesen leeresztettem, épp csak futogattam, azaz leginkább a hőséggel küzdöttem, de 10-12 km fölé sosem mentem. Ez van, ebből kell főzni. Az egyértelmű, hogy ez a verseny inkább fog szólni a túlélésről és a dacról, mint a minden részletében kitalált, átrágott, megstratégiázott első félmaratonom.

Az egyetlen remény, hogy a Bavella-hágón és társain jórészt tűző napon végignyomott 6-7 órás túrák azért csak adtak valamit, ha nem is rendszeres edzés formájában, de legalább fejben. 

Most megpróbálok összerakni valami minimális edzéstervet, aztán uccu.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr255445027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása