posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

szokni mint állat

2013. május 22. - brutalfitnessz

ItsToo191.jpeg

Rögzítésre érdemes, hogy megérkezett a gyilkos hőszezon, legalábbis számomra. Hétfőre 13 km-t terveztem, 143-149 közti pulzussal. Elindultam, kisgatya, ujjatlan felső oké, sapka nem kell, még csak tavasz van. Ehhez képest brutális meleg volt, izzadtam, fújtattam, hunyorogtam, a rakpartokra odafekvő nap szöges bunkóként vagdosott fejbe. Úgy 7 km után kezdtem igazán megsülni, az odáig viszonylag egyenletes pulzusom fel-le liftezett, 7 perc feletti tempókig lassultam. Volt nálam egy gél meg egy kis kulacs víz, azt megittam, nem sokat segített. A tisztesség kedvéért kikerekítettem 10-re a végét, aztán leálltam, ennyi volt. Az egyik legkellemetlenebb futásom az utóbbi időből.

Hazaértünk, épp azon gondolkodtam, hogy be fogom vezetni az eléhezés után az "elmelegedés" fogalmát is, aztán J. megnézte az Időképet: mindössze 22C, azaz huszonkét fok volt, basszus. Mi lesz velem nyáron? Úgy értem, az igazi, a 30-35 fokos nyáron? Túl sok ötletem nincs azon túl, hogy nedvesített sapka, egy rendes nagy kulacsos öv, és persze szokni mint állat és remélni, hogy a szervezetem adaptálódik valamennyire.

(És még egy feljegyeznivaló: a budai rakpartot úgy októberig-novemberig messzire kerülni, botrány az a bringagyalogút). 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr15308921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2013.05.22. 14:42:58

A hőséget megszokni nem lehet. Legalábbis szerintem. Én legalábbis még nem tudtam. Az egyetlen javaslat a kora reggeli futás, hűvösön... bár július közepén már akkor is 22 fok van :)

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.05.26. 22:57:01

@Ram: a kora reggel részemről kizárt. Megpróbálom a melegebb napokra/napszakokra az alacsonyabb pulzusos edzéseket tenni...
süti beállítások módosítása