posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

a száraz adatok

2013. április 25. - brutalfitnessz

És a száraz adatok:

felmarcsi.jpg
Teljes méretben nézve nagyobb, nem kell elővenni a mikroszkópot. Szépen látszik, ahogy sikerült a Runners' World sárga-narancs-piros felosztását szinte tankönyvszerűen követni: 1-16-ig nagyjából 6:20-6:30 körüli ezrek egyenletesen, 17-20-ig 6:10 körül és végül a 21. kilométerben 5:58. Ez azt jelenti, hogy jól mértem fel az erőmet és a lehetőségeimet. Meg azt is, hogy a verseny varázsa tényleg hat, hiszen ilyen hosszú távon ezzel a tempóval nemigen edzettem, most viszont nem volt különösebben nehéz végig fenntartani.

Végül jól tettem, hogy nem pulzus alapon mentem: már az első km 160-as átlaggal ment (!), ami jóval felette van annak a tartománynak, amiben edzettem: 150-es pulzus felett nem futottam hosszút egyszer sem, legfeljebb az interval edzéseken ment 160 közelébe/fölé, de ott sem mindig. Érdekes, hogy egyszer volt még március elején 10 km, amit 6:21-es átlaggal futottam, de ehhez is csak 154-es átlagpulzusom volt. Ennyit jelentene a versenyhelyzet?

Az legalább jó, hogy a pulzus viszonylag állandó volt, nem volt ez a tendenciózus felfelé kúszás, amit láttam másoknál itt-ott. A növekedés a végén megfelelt a 17-21. km közti gyorsításnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr215244089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2013.04.26. 09:54:37

Na jól van, ügyes vagy, de legközelebb már csak a nagy maratonhoz gratulálok:-)

Ram 2013.04.26. 15:25:00

Én is gratulálok! A pulzusban meg a verseny-hangulat mellett a meleg is biztosan szerepet játszott - de a lényeg az, hogy a végén megvolt a "jé, már vége" érzés, vagyis nem hajtottad magad halálra, amiből levonható a logikus következtetés: jól mérted fel a lehetőségeket, jól edzettél, és fegyelmezetten versenyeztél :)

Bumbull · http://izomüzem.blogspot.hu 2013.04.30. 22:50:41

Igen szép adatok és versenyteljesítés! Nagyon profin adtad elő ezt a futást szerintem legalábbis (bár tény én nem tartozom a profik közé ennek megítélésében) Gratulálok FM-ista! Mi a következő terved? Az idő javítás azonos távon, vagy a táv nyújtása, esetleg mindkettő?
süti beállítások módosítása