posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

hamar kiderül

2013. április 15. - brutalfitnessz

És itt is vagyunk a félmaraton hetében, bár még mindig rohadtul hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eltelt az idő december óta. A múlt hetet kicsit elhülyéskedtem, valami 17 km jött össze, a mostanin azért nagyon óvatosan kétszer még le kéne menni 4-5 km-re (az edzésterv szerint is). A versenyig a két nagy rejtély mindenesetre már nem fog megoldódni: 

1. Sok lesz a 6:30-as tempó vagy nem?
2. Mi történik a 16. kilométer után? (eddig kb. ennyit futottam egyszerre).

Mindegy, hamar kiderül. Túl hamar.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr635228573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2013.04.16. 10:08:59

Ha még az utolsó pillanatban belepofázhatok, szerintem ne a tempót nézd, hanem a pulzust, az első 10-12km-en csak megfontoltam, utána már érzed majd, hogy mennyi szusz maradt benned!
Én sajna visszamondtam a nevezést, ez most kimarad, viszont így 100% kapacitással tudok drukkolni Neked! :)

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.04.16. 22:09:57

@Ram: A pulzust nem terveztem nézni, mert úgy érzem az elmúlt 4-5 hónap PK edzéseiből, hogy nem igazán ezen fog múlni. Elsősorban egyenletes tempóra, másrészt érzésre fogok futni, a PK egy nagyon jó edzésmódszer, de határozottan az az érzésem, hogy a versenyen inkább csak akadályozna. Te a pulzus alapján futottad a félmaratonod?

Ram 2013.04.17. 08:38:40

@brutalfitnessz: A terv és a valóság elvált nálam, mert beállítottam frankón, hogy 1 óra 50 percet futok 160 alatti pulzussal, utána pedig mehet, ami belefér. Viszont a verseny napján gondolta úgy a pulzusmérő öv, hogy megadja magát az enyészetnek, és lőn. A pulzus az egész verseny alatt 110 és 180 között ugrált - a statisztika szerint. Érzésre valahol 150-160 között zakatolhattam végig... de HA mentem volna most a Vivicittára, akkor pulzust állítottam volna be (csak felső határt), hogy csipogjon a műszer, ha túlpörgetem magam...

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.04.18. 07:21:40

@Ram: engem a csipogós felső határ nagyon erősen korlátoz és folyamatosan kivesz az amúgy természetesen beállni akaró ritmusomból (vagy az, vagy az alsó határ elérése). Edzésen ez elfogadható, de versenyt nem akarok így futni...
süti beállítások módosítása