posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

egy hét kimaradt

2013. március 24. - brutalfitnessz

g2ds.jpg

"Amúgy a faszom ki van az időjárással, most már kurvára unom a hideget, zavar, bosszant, elég volt. Eleget alapoztam, eleget güriztem fagtyban és szélben, jöjjön már egy kis melegedés. A csalóka 13 fokok után (egyszer végre trikót és kisgatyát húztam) megint hó, meg szél, meg vízszinte jégdara?! Mi ez bazmeg?!"
/Ő.B./

Eegen, ennyit tudok én is hozzáfűzni ehhez az egészhez. Mi ez bazmeg?! Egész héten nem bírtam lemenni futni, ez a napok óta fújó rohadék jeges szél annyira demoralizált, hogy képtelen voltam akár csak gondolatban is eljutni az elindulásig. Már egy hónap sincs a versenyig és nagyon kellene az edzés, de bassza meg, van az a szint, amikor NEM. VAGYOK. HAJLANDÓ. Decemberben a mínusz hatokban simán kimentem, akkor valahogy megvolt a világ rendje, hogy tél van, télen hideg van, én meg élvezem így is a futást. De március vége van és mégis sokkal szarabb módon van hideg, mint bármikor az elmúlt hónapokban és ez most kicsit kihúzta a lábam alól a talajt. 

Persze mehettem volna terembe, de odáig is csak a hideg utcán lehet eljutni, úgyhogy szóba se jött.

Szóval most egy hét kimaradt - ez legalább 15-20 elmaradt km, ami elég kellemetlen, de asszem az lesz, hogy az edzéstervből kiejtek egy könnyű hetet és behozom helyette a mostanit. A sok pulzuskontroll közepette pont ezen a héten lett volna egy szabadjára eresztett 10K, ezt nem akarom kihagyni.

Na mindegy, legyen legalább zene.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr685166576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása