posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

Odaérek évek alatt, ha kell

2013. február 17. - brutalfitnessz

patience.jpg

Pénteken sikerült megcsinálnom 3x30, azaz 90 db hajlított lábemelést fekvésben.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!

Tudjátok, mikor kezdtem ezt a rohadt gyakorlatot? Visszalapoztam az edzésnaplóimban és alig hittem el: 2011. november 29-én. 

Igen. Kábé egy és negyed év. 

A teljesítményem finoman szólva sem sporttörténeti jelentőségű - de a teljesítmény adottság. Genetika. A kitartásomra viszont hadd legyek büszke egy percre. Arra, hogy ezt a halálra unt, nehéz, kellemetlen gyakorlatot ennyi időn át csináltam, összeszorított foggal. Akkor is, amikor a sorozatok után néha olyan volt, mintha hasbavertek volna, meg akkor is, amikor hetekig-hónapokig nem tudtam fejlődni benne. Télen-nyáron-hóban-fa...na jó, nem. A szobában.

Nekem erről szól a fegyencedzés. Nincs hasizmom, nem pörög a gyakorlat? Nem baj. Odaérek évek alatt, ha kell. 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr195085078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magánzárka · http://maganzarka.wordpress.com 2013.02.19. 18:39:35

Ugy latom nagyon hasonlitunk sok mindenben. En most a "fekvotamasz eloredolve" gyakorlatnal vagyok igy ahogy te is irtad,hogy minden egyes extra ismetlesert meg kell kuzdenem.

Na meg elkezdtem a bicska huzodzkodast,a gyakorlathoz minden idealis (szek magassaga a labhoz,huzodzkodo rud is ok) megis ugyanugy max 5 ismetlest tudok csinalni mint elotte a vizszintes huzasbol. Most abban van a remenyem,hogy ebben jobban fogok majd fejlodni.

De ahogy te is irtad,ha egy evig tart akkor egy evig tart. Nem sietek,csak azert idegesito,hogy az ember ennyire extrem lassan tud fejlodni.

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.02.20. 07:11:32

@Magánzárka: szerintem a bicska nehéz. Próbáld inkább a vízszintest, de nem derékmagasságú, hanem annál magasabb, akár szegycsontmagasságú rúddal. Nekem így sikerült kilendülni a holtpontról.
süti beállítások módosítása