posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

megérte az árát

2013. január 06. - brutalfitnessz

bonyi.jpg

Két edzésen vagyok túl a vásárlás óta, egy résztávoson és egy hosszún. Tömören: ez a Garmin kurvajó. Részletesen: azonnal megtalálja a GPS-t, a pulzusmérő jelét is gondolkodás nélkül, fixen és stabilan veszi, a kezelése szinte teljesen intuitív, minden a lehető legegyszerűbb és legkézenfekvőbb rajta. Az edzések elemzése, amit a Training Centerrel produkál, kb, orvosi értekezésnek is beillene: precíz, áttekinthető, mindenféle grafikonokat meg táblázatokat csinál, én teljesen kész is vagyok tőle. Nem lehet egy napon említeni a mobiltelefonos méricskéléssel meg az alsóbb kategóriás pulzusmérőkkel.

Látszik, hogy futók fejlesztették, futó szemmel (ööööe!), futó fejjel. Át van gondolva. Tudja, mit akarunk.

Megérte az árát?

Hell fucking yes!

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr635001748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2013.01.07. 10:17:24

De jó lenne egy ilyen - csak valahogy sajnálom rá a 70k-t:-(

Ram 2013.01.07. 15:14:02

Garmin Love... én is bele vagyok zúgva az enyémbe, kicsit perverz módon hétvégén a sima óra helyett is azt hordom. Beteg-e? A'hhát. Használd egészséggel, és ha garmin connect-re tévedsz, majd jól jelöljük be egymást :)

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2013.01.08. 07:05:36

@igor1974: ötlet: mindjárt megjelenik az SGS IV. Szerintem az arra szánt pénzt (mert MEG AKAROD VENNI TUDOM!! :) tedd félre Garminra. :)

@Ram: nekem hétköznapi óraként nem tecc. A connecten mi a userneved?

igor1974 2013.01.08. 07:32:49

Zoli: nem akarom, most tényleg nem. Nagyon bejött az SGS3, nem tud annyival többet a 4:

hvg.hu/Tudomany/20130104_samsung_galaxy_s4_kiszivargott_foto

Ram 2013.01.08. 08:11:10

@brutalfitnessz: mrmarble néven (ámok)futok... :)

@igor: szerintem fogd fel úgy, hogy az óra nem kerül többe, mint 10e forint, csak amikor nagy sietve mész érte, még beleszaladsz egy trafipaxba 60e csekkes egyenértékessel számolva... :)
süti beállítások módosítása