posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

összességében jobb, azaz..

2012. december 12. - brutalfitnessz

bric.jpg

Sötét van, mint a vakond belső zsebében. Valami szökevény fény csillan csak az út melletti, páncélkeménnyé fagyott jeges tócsákon. Minden kihalt, a csend teljes. Előttem és utánam csak a Soroksári út és a Duna-holtág közti senkiföldje.

Mínusz-fakkin-hat celsius van, este negyed kilenc, jeges szél fúj és én futok.

Az öltözet: egy hosszúujjú aláöltöző, egy hosszúujú bringás mez, egy rövidujjú technikai póló, még egy lazább bringás mez-féleség, egy futópulóver, egy széldzseki és egy fényvisszaverő futómellény. Mindehhez egy sapka, egy pár kesztyű és egy nyakvédő. Deréktól lefelé viszont semmi cicó: tréninggatya, zokni, cipő. 

Bőségesen elég, nem fázom. Okos vagyok, hogy az összes biszbaszt megvettem az Aldiból még az ősszel. A nyárhoz képest mindenképp hátrány, hogy folyton folyik az orrom és pisilni kéne, de összességében jobb, azaz...kevésbé szar ilyenkor, mint melegben. Főleg nagy melegben. Visszagondolok arra a júliusi kora délutáni pár km-es körre a Balatonon a tűző napon (egy whiskey után, de ezt inkább hagyjuk is), és máris imádom a mínusz hatot. Meg persze hazaérkezés után rohadt jól lehet lájkoltatni az edzést a facebookon. Hogy a lényeg ki ne maradjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr294962676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2012.12.14. 09:35:36

Hehehe, az orrfolyással én is küzdeni szoktam. Csajosan oldom meg, megállok és orrot fújok zsepibe, mert a mozgás közben egyikorrlukbefogós-oldalrakifújós bringás és futómódszerrel nem merek kísérletezni... nem hiszem, hogy jól áll a fekete dzsekin a ráfagyott zöldessárga csík, még ha Nike jel formában fagyott is meg :)

igor1974 2012.12.14. 17:36:36

Én ma a mínusz 1 fokban egy Decathlon-is pamut pólóban és egy sima (susogós) Adidas tréning-felsőben nyomtam:-) Igaz, csak 5-öt...
süti beállítások módosítása