posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

ordítva harapom ketté a telefonom

2012. június 28. - brutalfitnessz

Én sem maradtam ki a Nike+ futóalkalmazás hype-ból, márminthogy megjelent Androidra, persze ki kellett próbálnom. Szerencsére bughegyeken és bugyogó üstökben főzött ROM-ok gőzeiben edződött, kérges lelkű Android-felhasználóként volt annyi eszem, hogy nem bíztam vakon a technikában és még otthon megnéztem, hogy hogyan működik. Ebből aztán az lett, hogy tegnap este lila fejjel anyáztam az összes rohadt cipőgyáros programozó wannabe-t: egyetlen szerencse, hogy legalább itthon jöttem rá arra, hogy "basic run" módban, tehát ha nem fix távra vagy időre futok, akkor nem lehet leállítani ezt a kurva appot! Mutatom:

20120624_201249.jpg

Az alap képernyő free run-nál. Megy a számláló, alul a piros csíkon lehet lepauzolni a futást. Az androidos "back" gomb hatása ugyanez. Rányomok és:

20120624_201253.jpg

Lepauzézte. Innentől vagy "resume", ami értelemszerű, vagy "end run", de ekkor azt mondja:

20120624_201300.jpg

Tehát vagy kenszölözöd és vége, ekkor semmit nem tárol el, vagy megy tovább a végtelen futás. J. szerint ez nem bug, hanem feature, hiszen a Nike szlogenje szerint "never stop running". Lehet, de akkor is, ha ezzel egy futás után szembesülök, szerintem a jógikus nyugalmat félretéve ordítva harapom ketté a telefonom. Így is majdnem ezt tettem. Marad a CardioTrainer, ők legalább azt csinálják amihez értenek és nem próbálnak cipőt varrni.

(UPDATE: mégis kipróbáltam, 5 km-re állítva a távot. Vagy brutálisan félremér, vagy az Endomondo a hülye, de J. végig majdnem mellettem futott azonos távon és tempóval, és a Nájki eléggé irreális számokat dobott a végén...)

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr184608599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2012.06.29. 07:54:13

Használd inkább az Adidas miCoach-ot, az egyrészt megbízhatóan működik (eddig) + komplett edzéstervek is vannak, németes alapossággal és rendszerezettséggel, ahogy kell... Nekem bevált.

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.07.15. 17:25:27

@Ram: pont azért nem használom, mert az a saját edzésterveire épül, de nekem megvan a magamé. :) Maradok a bevált CardioTrainer-nél.
süti beállítások módosítása