posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

heti fegyenchíradó (15. hét)

2012. április 17. - brutalfitnessz

pushups.gif

VÉGREEEE végeztem a fél fekvőtámasz haladó szintjével. Nagyjából hét hónapja kezdtem ezt a gyakorlatot és minden sorozat minden egyes ismétlésének emeléséért megküzdöttem. Király vagyok. 

(Gyengébbek [haha!] kedvéért: a fegyencedzés diktálta ritmus okozza a nehézséget: lassan le - 1 másodperc kitartás - lassan fel... nagyjából 2-3 normál tempójú fekvőtámasznak felelhet meg egy ilyen, úgy érzésre).

A másik érdekesség a vízszintes húzás: tök jól haladok meg minden, de ez a nyomorult gyakorlat valahogy mindig kilóg a sorból. Szarakodtam ugye több, mint fél évig az asztallappal meg a derékmagasságú rúddal. Nem ment, nem bírtam, túl kemény volt. Feltettem a rudat szegycsontmagasságba, erre most az ellenkező végletbe csapott át, ötösével emelem az ismétléseket kb. minden edzésen. Szóval gyanúsan nem nehéz. Mindegy, belátható időn belül végzek vele, jön a következő, és soha ne lássam többé.  

1. Fekvőtámasz:
Fekvőtámasz előredőlve/térdelve (bemelegítés): 12/10
Fél fekvőtámasz: 2x25

2. Lábemelés:
Térdfelhúzás/térdemelés fekvésben: 12/10
Hajlított lábemelés fekvésben: 20, 2x18

3. Húzódzkodás:
Függőleges húzás (belemegítés): 20
Vízszintes húzás: 3x20

4. Guggolás:
Guggolás támasszal/guggolás zárt lábbal (bemelegítés): 12/10
Fél felemás guggolás bal/jobb: 2x12, 2x12

5. Kézenállás:
Varjútartás (bemelegítés)
Kézenállás: 35s, 30s

6. Híd:
Rövid híd/egyenes híd: 12/10
Híd szögben: 3x22

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr854457743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása