posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

nagyjából ez

2012. március 21. - brutalfitnessz

fick.jpg

A kép most nem illusztráció, azaz nem úgy, ahogy általában az eddigiek. Konkrétan, sőt konkrétice:

1. Nagyjából ez az a testalkat, amit szívesen látnék viszont a tükörben egyszer a távoli jövőben. Funkcionális, testsúlyos edzéssel elért szikár, szálkás izomzat. Kábé ez az, amire esélyem lehet - ha egyáltalán: alapvetően egy táplálkozástól függetlenül konstans (alacsony) súlyú, ektomorf típusú (basszus, hirtelen xenomorfra emlékeztem, de az valami tök más) "hardgainer" fickó vagyok, szóval a hegyomlásnyi méretű vállak, blabla stb. nem is lenne reális cél. 

2. A képet egy úgymond jógi, vagy legalábbis jógaoktatással üzletszerűen foglalkozó állampolgár postolta a facebook-on az alábbi kommentárral: "Ki mondta, hogy a jógások nem izmosak? Mondjuk a feje az felejthető... :-)" Biztos az én lelkem áll hófehér kismadarak által puha párnákra fektetett színes virágcsokrokból a kéklő ég alatt, de valahogy kurvára nem ezt a modort várom, nem ezt akarom látni valakitől, aki a jógát - nem egy tornát vagy valami fitness-bizbaszt, hanem a komplett szellemi-spirituális utat - oktatja. Komolyan, szinte nekem kínos. És ez nem az első alkalom.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr94331467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trolleádor 2012.03.22. 23:46:38

Bár én is kibaszott hardgainer lehetnék.

Előre!

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.03.23. 07:04:59

A jelenlegi korom környékén már én is szerencsésebbnek érzem, hogy ilyen vagyok, mert látom, milyen könnyen ugrálnak fel a kilók másokra és milyen nehéz leadni őket. De a tizen- huszonéveimnek egyik nagy állandó frusztrációja volt a soványság, semmivel nem éreztem jobban magam, mint egy túlsúllyal küzdő...

gretagarbo) 2012.03.23. 14:18:32

Nekem pont csak a feje tetszik!

gretagarbo) 2012.03.23. 21:23:28

@brutalfitnessz: hát nem egy csajozós korpusz. Szerintem a nők nem ilyen brutális realizmusra vágynak. Ilyen szálkák közt nem terem romantika! :-)))

igor1974 2012.03.26. 13:56:49

Nekem ez aszottnak tűnik, de persze ízlések és pofonok...

Amúgy meg hajrá!!!

netgyerek 2012.03.29. 15:21:03

Na most ez konkrétan Jeremy Irons. Vagy a fia.
süti beállítások módosítása