posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

úgyhogy akkor jó

2014. június 24. - brutalfitnessz

Clipfgd01.jpg

Miután legutóbb megállapítottam, hogy három év alatt sem lettem fegyenc, hanem épp csak valami parkolási bírságos-becsületsértéses szabálysértési őrizetes, a kitörési tervem első pontja az lett, hogy többet nem foglalkozom a könyv szerinti lineáris haladással, vagy legalábbis nem veszem szó szerint. Ez a legjobban a fekvőtámasznál látszik, ott két magasabb szintű gyakorlatot is elkezdtem, de például a teljes híd is meglepően jól megy, legközelebb megpróbálom a falsétát is. Rettenetesen jól esik a változatosság, az új mozgás öröme, meg hogy egyáltalán dolgozni tudok ezeken a szinteken. A terv most az, hogy párhuzamosan futtatom a szigorú, könyv szerinti progressziót és a..őő... freestyle-t.

A bemelegítésnél átálltam egy rövid köredzés-féleségre, itt először a Tabata-féle 20s munka - 10s pihenő felosztás lenne a cél, de már a 17-10-es öt kör után is percekig kapkodok levegő után.

Ja, ha már a múltkori három pont: a másodikat kipipáltam azzal, hogy az első utamba kerülő gyúrós boltban vettem egy adag fehérjeport, amiből minden (futó- és fegyenc-)edzés után iszom egy adagot, néha plusz kakaóporral, hogy dőljön befele a szénhidrát is. Meg még multivitamint is szedek. Fene tudja, hogy ezektől most jobb-e nekem, mindenesetre a lelkemnek jó, úgyhogy akkor jó.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr1006411161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása