posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

nem értem

2012. december 02. - brutalfitnessz

Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI. Hosszú lassú futásokra KAJÁT VINNI.

 

Ezzel a postot be is fejezhetném, igazából csak ennyit akartam rögzíteni, köszönöm.

 

(11 és fél kili sötétben és nem látványosan zuhogó, de alattomosan csontig átfagyasztó esőben: át a Szabadság-hídon, végig a budai Duna-parton a Margit-szigetig, ott a kör elején egy Sport szelet, a kör végére pedig brutális vércukorszint-zuhanás és hazatámolygás - J belémdiktált egy tábla csokit, hogy egyáltalán vacsorázni legyen erőm. Így még nem jártam, sosem voltam ennyire közel a konkrét rosszulléthez, de nem először fordul elő, hogy a "zsírégető" tartományban futásnál fura módon egyik pillanatról a másikra zuhan a nullára a vércukrom. Eddig ezt betudtam valamilyen pillanatnyi állapotnak, véletlen alulevésnek, de nem - ez a gond következetesen és szabályszerűen fennáll. Nem értem! 8-9 perces öregemberes tempóban 11 km alatt teljesen elkészültem, miközben 7:00 körüliben vidáman lefutottam a múltkor 14-et. A hosszú lassú futás gyilkos dolog, a lábat is egész máshogy terheli, mint a nyugis, de futósabb tempó).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr184943918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2012.12.03. 08:22:23

Hmmm... nem hangzik túl jól, én a helyedben egy gyógyszertári vércukortesztet beszereznék, egy megnézést megér, nem azzal van-e a bajod... vagy az is lehet, hogy rajtad nincs tíz kiló plusz zsír, amit égetni tudna a szervezeted, ezért reagál így a "zsírégető" futásra.

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.12.03. 20:51:47

@Ram: vércukorteszt...? Ez nem hangzik jól. Inkább a zsírfelesleg hiánya lehet a gond. Mindenesetre beszerzek pár tonna gélt vagy valamit.
süti beállítások módosítása