posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

Hm? He?

2012. november 03. - brutalfitnessz

Lötty és plötty, ennyi van. Az elmúlt 2-3 hétben egyetlen egyszer voltam futni, 5 kilométer, kb. 8 perces tempóban, belesétálva (!). A következetes fegyencedzés hasonlóképpen bukta. Megfázásból estem szinte átmenet nélkül egy homloküreges-köhögős nyavalyába.

Majd írok, ha lesz mit.

(Kérdésünk a fődíjért: hogy az istenbe' lesz ebből november közepén siófokon harmadmaraton? Hm? He?)

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr344886737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ram 2012.11.05. 15:53:44

Hát akkor s.o.s. jobbulást! Az időjárás nem éppen gyógyulásbarát, de ne hagyd magad! :)
Siófok rohamosan közeleg, én konkrétan kezdek beszarni, pedig már egész jókat futottam mostanában mind táv, mind tempó szempontjából (magam elvárásaihoz mérve, természetesen), a múlt hét viszont teljesen kimaradt. De azzal vigasztaltam magam, hogy afenébe, június óta erre készülök, nehogy már egy heti kihagyás érdemben rontsa a várható eredményt (2:15-ös félmaratonra lövök, de most érzem magamban a 2 óra lehetőségét is...). Ja és bocs, hogy parazita futóblogot kezdek vezetni a kommentboxodban :)

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.11.07. 07:11:16

@Ram: semmi gond, a parazita blogolás se rossz. :) Nekem közben bejött egy bölcsességfog-húzás is, azaz még több kiesett futás. Asszem csak drukkolni megyek le... te viszont egy hét kihagyás miatt ne kezdj már parázni.:)

Ram 2012.11.07. 12:00:47

Bázzzz... hát akkor még jobb jobbulást, most már fogászatilag is!
Én meg már nem parázok, ma reggel megvolt az utolsó hosszú futás verseny előtt, tervezett szintidőt különösebb kifáradás nélkül bírtam, valahogy majd csak lesz - csak hát a vizsgadrukk ugye, tisztára mint az egyetemen, még ha tudja is az ember fia, hogy felkészült...

brutalfitnessz · http://brutalfitness.blog.hu/ 2012.11.07. 22:28:37

@Ram: kösz. Hétvégén futok egy kört, felmérem, hogy hol tartok... kíváncsi leszek, milyen lesz majd neked. :)
süti beállítások módosítása