posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

kicsit hajlítgatná

2012. március 10. - brutalfitnessz

20120310_195925.jpg

És eljött megint a középtempós 5 km ideje. Az első 3-mat kettesben futottuk, szerintem tök jól, aztán a b.a. rakparttól kicsit rákapcsoltam, a lendület a képen is egész pontosan láthatóan a 4. kilométer után tört meg és nagyon nem bántam már a megérkezést. A Petőfi-hídon már erősen ingadoztam az oldalszúrás-rossz közérzet határán, jól körülhatárolhatóan nagyjából az ilyen 10km/h feletti sebességeknél mondja a szervezetem, hogy "bazzeg, azért ez még sok". A csúcssebesség egyébként 13,1 km/h volt a CardioTrainer szerint - de kicsit gyanakszom, hogy átver engem ez a gép. Nem tudtam eddig rajtakapni, de mintha időnként fura sebességeket mérne, meg kicsit hajlítgatná a tér-idő-kontinuumot. No mindegy, csak felfele görbítsen!

Holnap ismét jóga, már készítjük az oxigénsátrat.

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr374308271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2012.03.11. 17:39:52

Este 8-kor 56 % akksi? Az tök jó:-)
süti beállítások módosítása