posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

az acélarcél felhördül

2012. február 24. - brutalfitnessz

...szóval a terv az, hogy egy egy ilyen sportblog lesz. 32 éves vagyok, és egy éve sincs még, hogy miután a láncdohányzáshoz és az odalépősebb bulizáshoz kezdtem túl öreg lenni, átnyergeltem a mozgásra (régi rock'n'roll-énem időről-időre azóta is elsírja magát mélyen odabent). Na jó, ezt a történetet egy kicsit leegyszerűsítettem.

Este, futás közben jutott eszembe, hogy blogolni kellene: rohadtul bosszant, hogy tkp. minden fitness/futós/mozgós blogot valami acélterminátorok írnak, akik fél lábbal, sérülten is magashegyi maratonokat futnak két sorozat kézenállásban végzett fekvőtámasz közt. Nagyon fasza olvasni, hogy ki hány félmaratont nyom le hetente, de frusztrál. Kirekesztve érzem magam. Kicsinek és lesajnáltnak. Mintha mindenki gyorsabb, erősebb, ügyesebb lenne, vagy legalábbis mintha csak ők blogolnának. Mellékszál, de a bloggerek jó része többé-kevésbé ráadásul a túlsúly elleni harccal köti össze ezt az egészet, miközben én világéletemben a soványságom miatt szívtam, ami lelki síkon végül is egy inverz kövérség. Egy inverz dagadt disznó vagyok. Még ez is. Posztolok, aztán megyek, elásom magam.

Szerettem volna látni egy olyan blogot, amit nagyjából az én szintemen mozgó emberek írnak, ami inspirál, amivel adott esetben mérhetem magam - de úgy tűnik, ez lesz az.

Kedves én, köszönöm, hogy végre valaki olyan sportblogot ír, ami nekem is erőt és ösztönzést ad! :*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr414194473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2012.03.01. 07:35:28

Na jól van, mentél RSS-be:-)
süti beállítások módosítása