posztoljon a férgese!

acélarcél

ez jött ki

2014. augusztus 18. - brutalfitnessz

fögyönc.jpg

Jó, tudom, táblázat meg unalmas, de itt van, ez lett a nyár során az eddigi szigorú könyv szerinti fegyencedzésből. Május végén teljesen jogosan észrevételeztem, hogy három éve vagyok ugyanazon az edzésterven, amivel minimum másfél éve csak egyhelyben járok. Kicsit olyan, mintha az Idétlen időkignek valami sportváltozata lenne.

Kikotortam a polcról és végre elolvastam a Meztelen harcost Paveltől. Meg nagy levegőt vettem és remegő kézzel előrelapoztam a fegyencedzés Magasabb Szintű Gyakorlataihoz a könyvben. És a kettőből végül az jött ki, ami itt látható, összefoglalva:
- a lehető legnehezebb szintű gyakorlat, amit el tudok végezni kb. 5 ismétlés körül; ha meg tudok csinálni egy falsétát lefelé, ki nem szarja le, hogy nem csináltam előtte trillió ismétlést a "híd szögben" gyakorlatból vagy akármiből? Alapvetés: az izmaim nem olvasták a Fegyencedzést. Nem tudják, hogy mik azok a "szintek", csak azt, hogy mi az a stimulus, ami hat rájuk. A cél nem az erő-állóképesség, hanem szimplán az erő növelése nagy intenzitással, kevés ismétléssel.
- Bemelegítő / hosszú sorozatok kidobva, az intenzitás feltekerve, viszont Pavel elvei szerint a gyakoriság megnövelve: a végtelen hosszú sorozatok elhagyásával nyert időt arra fordítom, hogy minden héten kétszer is végigmenjek a mesterhatoson gyorsan és koncentráltan, de alapvetően az eddigi struktúra szerint.
- Új gyakorlatok: az egykezes fekvőtámasz/egylábas guggolás rávezetők Pavel könyve szerint (érdekes és ha nem is annyira alaposan kidolgozott, de sokkal rugalmasabb elképzelései vannak a progresszióról, mint a Fegyencedzésnek), ill. nyitott vagyok máshonnan is az új gyakorlatokra vagy változatokra.

Amit emellé be akarok hozni, az valamilyen súlyzós-gyúrós kiegészítő edzés, itt is kezdenek körvonalazódni az elképzeléseim, de erről majd legközelebb. És hogy mennyire hatékony az új terv? Még nagyon friss, adnék neki 2-3 hónapot, aztán meglátjuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr286612743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.