posztoljon a férgese!

acélarcél

kétésfeles húzódzkodás

2013. június 09. - brutalfitnessz

a0a92a45c4ae50_full.png

A múltkori fegyencedzős postban írtam, hogy majd külön is kitérek az éppen végzett nem könyv szerinti gyakorlatokra. Az egyik ilyen a jobb híján kétésfelesnek hívott húzódzkodás, ami már nem vízszintes, de még nem bicska. Ez utóbbival ugyanis csúnyán megrekedtem 10-12 ismétlés körül. Megrekedés és megrekedés közt is van különbség: ez nem az a "majd túllendülök rajta ha eleget gyűröm"-féle volt, hanem a testem egyértelműen azt mondta, hogy a 3. szintű húzódzkodást felejtsem el.

Végül a facebookon egy sporttárs adott egy tippet, illetve hozzá egy videót is: a lényeg, hogy az alsó pozícióban a láb nem nyújtva van, hanem behajlítva támaszkodik kicsivel a test előtt. Így pont annyival könnyebb a gyakorlat, hogy haladni lehessen vele, de azért érzi is az ember, hogy dolgozik. Szerintem a vízszintes és a bicska húzódzkodás közt tökéletes átmeneti lépés. A terv az, hogy 3x20 ismétlésig csinálom ezt (nem lesz egyszerű), aztán ha megvan, akkor megint megpróbálkozom a klasszikus bicskával. 

Ja és nem mellesleg mindeközben hetente 2x, az edzőtermi kettlebell után teljes húzódzkodásokat is csinálok ha nem túl durva az aznapi edzés: egyelőre 3 megy egyszerre, esetleg ha nagyon jó napom van, akkor 4.  

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr585336582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magánzárka · http://maganzarka.wordpress.com 2013.06.12. 16:17:53

Úgy tűnik tényleg nagyon hasonlóak vagyunk teljesítmény terén ugyanis teljes húzódzkodásból nekem is 3 megy egyenlőre. :)

És mivel nem haladok én sem a bicskával ki fogom próbálni ezt amit említettél.