posztoljon a férgese!

acélarcél

egy kézzel

2012. december 14. - brutalfitnessz

A fegyences húzódzkodásból a 3. szinten vagyok - megvannak vele a gondjaim, de nem erről akarok írni, hanem az előtte levő bemelegítésről. Mivel a rudat nem tudom, ill. nem akarom folyton ide-oda rögzítgetni, csak az 1. szintű függőleges húzás jön szóba, mint bemelegítő gyakorlat, ebből 20-at csinálok. Igen ám, de olyan rohadt könnyű, hogy mellette egy gyógytesis délutáni matiné is fitnessvilágbajnokságnak tűnik. Erre megoldásként azt találtam ki, hogy egy kézzel fogom csinálni a függőleges húzást, 10 bal/10 jobb felosztásban. Így már azért jóval keményebb, de még mindig bemelegítő gyakorlat. Bevált.

A lényeg az elv, amit a CC FAQ-ban is hangsúlyoz Paul Wade: a saját testsúlyos gyakorlatokban rengeteg a variációs lehetőség, a fokozatos nehezíthetőség-könnyíthetőség. Ezért is a világ egyik legjobb dolga a fegyencedzés. Pont.

(A fenti módszert amúgy az 1. szintű fekvőtámasz kapcsán egy másik fegyenc is kitalálta, itt még kép is van)

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr894966095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

garrotter · http://www.garrotter.hu 2012.12.15. 08:14:51

A fekvőtámaszost én is használom, úgy tűnik többen is hasonlóan gondolkodunk :)

Magánzárka · http://maganzarka.wordpress.com 2013.02.13. 10:40:40

Koszonom az otletet! :) A huzodzkodas 2. szintjen en sem talaltam igazan jo bemelegito edzest mert az elso szintet en is nevetsegesen konnyunek talaltam bemelegitesnek,de igy azert joval hatekonyabb lesz.