posztoljon a férgese!

acélarcél

acélarcél

hát így

2015. január 18. - brutalfitnessz

Gondolkodom, mi legyen ezzel a szerencsétlen bloggal... a kutya nem olvassa 1-2 ismerősön kívül, akik amúgy offline is tudnak mindent. A leghűségesebb követőm a csajom, akinek átkiabálok a másik szobába amikor írtam valamit, hogy "posztoltaaam!" és akkor elolvassa és megsimogatja a buksimat. Ugyan én sem tettem sokat azért, hogy felfuttassam (leginkább: alig írok), de akkor is kurvára lehangoló az érdektelenség. Egyelőre mégis meghagyom, mert legalább nekem magamnak érdekes valamennyire, hogy merrefelé haladok edzésügyileg.

Ja, merre is...? Konditerem hetente kétszer, osztott edzésterv HIT módszer szerint, óvatosan azt mondanám, hogy észlelhetőek pozitív tendenciák. Futás elvileg heti háromszor, gyakorlatilag a december-január eddig egy néhány km-es nihil. A jövő héttől majd nekiállok, jelentkeztem a március végi debreceni Rotary FM-ra, jó lenne A) 2:10 alatt futni, vagy B) egyáltalán lefutni tudni.

Hát így.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brutalfitness.blog.hu/api/trackback/id/tr757086207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor1974 2015.01.18. 18:41:31

Én is szívesen olvasom (pedig nem vagyok a csajod;)

szszg 2015.01.18. 19:05:54

A feedly-s olvasásról tudsz, vagy elkummantja a rendszer?

Istvan71 2015.01.18. 19:42:35

Csak írj!
Szeretjük olvasni.

taskaradio 2015.01.20. 16:35:23

haaaat, ami azt illeti, kovethetned a najonaplos vonalat is. valahol. valamikor. :)
süti beállítások módosítása